Jumaat, 9 September 2011

GERAM

Assalamuallaikum..apakhabar korang semua?sihat?sorilah lame x hupdate blog ni.lame tak masuk MB.Rindu pulak dengan kengkawan kat sana.but semalam aku masuk MB tekejut juga baca kat komen-komen.Ada orang telah mencuri identiti aku.Cis berani sungguh dia huhahuha kat MB mengatakan dia adalah aku.

Memang tak suspek orang langsung.Aku yang tak femes ni pun dia nak curi identiti.cubalah curi identiti george bush ke,barrack obama ke,Kenal juga org..ni nama aku dia nak curi.nanti aku nak bom dia kat MB..ko tunggu je.arghhhhhhhhhhh gerammmmmmmmm......

**MEROYAN**

2 ulasan:

merahitujambu berkata...

siapa yang curi???

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

Yana Sakura berkata...

wah!! marah nmpk...sape yg curi nma 2??
bukan org 2 wat duplicate kew??
ketuk jari yg nakal 2 kang..haish..grr.. :p