Khamis, 27 Oktober 2011

ehem....18sx

Assalamuallaikum...kehadapan peminat peminat diri ini..cewahh....berlagaknya aku..
Mesti korang tertanya-tanya kenapa aku menghilangkan diri agak lama kan?Aku tahu ramai yang merindui aku..

Aku tetap memerhatikan korang walaupun aku jarang masuk kat MB...aku tahu siapa yg selalu menyebut nama aku..Korang rindu nak meroyan kan???tapi satu je masalah sekarang ni...bila aku tak masuk MB korang ada dok sebut nama aku??tapi bila aku masuk korang semua takde pulak..hehehe..

Jadi kepada sesiapa yang merindui aku...malam ini dan malam seterusnya aku akan on9 kat MB..tapi terpulang pada korang nak cari aku kat dalam tu..hahaha...oklah itu aje nak cakapkan...asal update blog ni pun dah cukup...hehehe

**MEROYAN**

4 ulasan:

Ku Azhar berkata...

baik!! :)

Yana Sakura berkata...

tu diaa..terbaekk tajuk dia.. :D

Izyan Masri berkata...

EYH JAY BUAT BLOG BARU LGI KE ? :O

eiyzniey berkata...

hehehe..jom meroyan